طاهري در مراسم امحاء 5 تن مواد مخدر در مشهد، پيشگيري، مقابله ودرمان اعتياد را از مهمترين برنامه هاي ستاد مبارزه با مواد مخدر در پايتخت معنوي ايران دانست.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور در مراسم امحاء 5 تن مواد افيوني در مشهد گفت: پايتخت معنوي ايران بايداز حيث اعتياد به مواد مخدر پاكسازي شود و اين برنامه اي جدي است.

طاهري افزود: در گذشته 60 درصد مواد مخدر توليدي افغانستان از ايران مي گذشت كه با اقدامات گسترده، اين رقم در حال حاضر به 30 درصد كاهش پيدا كرده است.

وي افزود: در حال حاضر قاچاق مواد مخدر به سمت آب‌هاي جنوبي كشور رفته است و يكي از دلايل كاهش مواد مخدر در كشور ، اقدامات قوه قضائيه و ناجا است.

هم اكنون درمجاورت 5 استان مرزي افغانستان با كشورمان 150 درصد افزايش كشت مواد مخدر وجود دارد و اين هشداري جدي است تا در امر مبارزه با مواد مخدر جدي تر وارد عمل شويم.

قائم مقام ستادمبارزه با مواد مخدر كشور در پايان از خانواده شهداي انقلاب و به خصوص شهداي گرانقدر مبارزه با مواد مخدر تشكر كرد و ادامه راه اين شهيدان هميشه جاويد را يك تكليف براي همگان بر شمرد. /ل

برچسب ها: طاهری ، اعتیاد ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار