مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: تا شروع رقابت های المپیک دو اردوی آماده سازی دیگر را در دستور کار داریم که بیشتر به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی و ریکاوری خواهیم پرداخت.

  ناصر نور بخش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: تمرینات دو اردوی گذشته فرنگی کاران بسیار پرفشار و قدرتی برگزار شد اما از این پس تا شروع رقابت های کشتی در المپیک دیگر تمرین های سنگین نخواهیم داشت.
 وی با بیان اینکه آنالیز حریفان یکی از برنامه های مهم دو اردوی باقی مانده است گفت: فیلم مسابقات اخیر حریفان بچه ها در تمامی اوزان تهیه شده که آنها را برای فرنگی کاران ملی پوش تحلیل می کنیم تا با نقاط ضعف و قوت رقبای خود بهتر آشنا شوند و در نهایت با کمترین اشتباهی به بازی های المپیک بروند.
 نور بخش درباره وضعیت فعلی فرنگی کاران اظهار داشت: خدا را شکر تمامی ملی پوشان کم کم به آمادگی صد درصد نزدیک می شوند و با برنامه ریزی های صورت گرفته تا المپیک در بهترین شرایط قرار خواهند گرفت.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که تیم فرنگی چقدر شانس موفقیت در المپیک را خواهد داشت گفت: این که المپیک میدان بزرگی است هیچ شکی نیست اما بچه های ما همگی از عنوان داران جهان هستند که توانایی کسب مدال را در هر رقابتی دارند به اعتقاد من اگر بدشانس نباشیم بهترین نتیجه کاروان ورزشی ایران را فرنگی کاران در المپیک کسب خواهند کرد. دوازدهمین اردوی آماده سازی فرنگی کاران 7 تیرماه به پایام رسید و مرحله بعدی آن از روز 11 تیر ماه در خانه کشتی آغاز خواهد شد./ق
برچسب ها: کشتی ، پایان اردو ، نوربخش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.