ايتاليا و آلمان امشب 8 تير در حالي مقابل يكديگر به ميدان مي روند كه رقيب آنها براي ديدار فينال مشخص شده است و اسپانيا جام يورو 2012 را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران : تيم هاي فوتبال ايتاليا و آلمان امشب 8 تير در حالي به مقابله با يكديگر مي پردازند كه هر دو از قدرتمندترين تيم هاي فوتبال جهان محسوب مي شوند و آگاهي لازم در مورد حريف خود در مرحله نهايي يورو 2012 را دارند و تيم اسپانيا نيز در تفكر قهرماني و بدست آوردن جام اين دوره از مسابقات به سر مي برد.

گفتني است، ژرمن ها توانسته اند مقتدرانه جام سه دوره مسابقات فوتبال جام جهاني را به خانه ببرند و با همين تعداد نيز قهرماني قاره اروپا شوند اين در حاليست كه به اعتقاد برخي از كارشناسان فوتبال دنيا تيم ملي فوتبال آلمان بازي خشك و در عين حال منظم را در راس برنامه هاي خود قرار مي دهند.

لازم به ذكر است ، تيم ملي فوتبال ايتاليا برخلاف آلمان ها با احساس و هيجان خاصي در برابر حريفان خود حاضر مي شوند و از بازيكنان خوش تكنيكي نيز برخوردار هستند اما لاجوردي پوشان ايتاليا پس از جام جاني 2006 نتوانستند آنطور كه بايد در مسابقات رسمي حرفه اي براي گفتن داشته باشند و حذف آن ها در مسابقات يورو 2008 و عملكرد ضعيفي كه در جام جهاني 2010 گوياي افت چشمگير آن هاست.

يواخيم لو اعلام كرده ما براي اينكه بتوانيم به مرحله نهايي راه پيدا كنيم و در برابر ماتادورها حاضر شويم بايد پيرلو ستاره كليدي ايتاليايي ها باشيم و پراندلي سرمربي لاجوردي پوشان نيز پس از اينكه تيم فوتبال انگليس را شكست داد با قدرت اعلام كرد بر آلمان ها هم غلبه مي كند تا در فينال حضور پيدا كند.

تيم ملي فوتبال آلمان با غلبه بر تيم هاي پرتغال ، هلند و دانمارك از مرحله مقدماتي گروه B  مسابقات يورو 2012 صعود كرد و توانست در مرحله حذفي يونان را با نتيجه 4 بر 2 شكست دهد و حريف ايتاليا در مرحله نيمه نهايي شود و تيم ملي فوتبال ايتاليا نيز با تساوي در برابر اسپانيا و كرواسي و كسب پيروزي در برابر ايرلند از مرحله مقدماتي گروه C به مرحله حذفي صعود كرد و ايتاليا با شكست 4 بر 2 برابر انگليس، امشب با آلمان به رقابت مي پردازد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار