امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال با شرایط خاص در تیم استقلال روبرو شده است وی تصور برخی اتفاقات را پس از بازگشت به تیم سابقش نداشت اما در حال حاضر با آنها روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه نوعی جزو مربیانی است که پس از حضور در یک تیم شرایط را در آن به صورت کلی تغییر می دهد و زمام امور را در دست خود دارد اما با حضور وی در تیم استقلال شرایط به صورت دیگری پیش می رود و این مربی تصور آن را نداشت که برخی در باشگاه در امور تیمی مربوط به وی دخالت داشته باشند و شرایط را تغییر دهند.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت آندرانیک تیموریان با برخی مسئولان این تیم به مشکل برخورد و شرایط را طوری نشان داد که همه چیز در تیم عادی و خوب است.

گویا در مورد وضعیت تیموریان به این مربی اعلام کرده بودند تیموریان در استقلال می ماند و حتی قراردادش را تمدید نیز کرده است اما در نهایت مشخص شد که تیموریان از مدت ها قبل به مسئولان اطلاع داده بود که قصد جدایی دارد و نمی تواند استقلال را در فصل جدید همراهی کند این در حالی است که آبی ها این موضوع را به اطلاع قلعه نوعی نرساندند و شرایط برای این مربی تغییر کرد.

از طرفی شرایط برای تمدید قرارداد رحمتی به همین نحو پیش رفت زمانی که به امیر قلعه نوعی  اطلاع دادند رحمتی قراردادش را تمدید کرده است خبر رسید که این خبر تکذیب شده است و رحمتی هنوز قراردادش را به ثبت نرسانده است.

شایان ذکر است: امیر قلعه نوعی در این خصوص صحبت هایی را با علی فتح اله زاده انجام داده و خواستار رسیدگی به شرایط خود شده است.

وی اعلام کرده مشکلاتی که در باشگاه وجود دارد باید هر چه سریعتر رفع و رجوع شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار