سرمربي تيم واليبال پشگامان كوير يزد:

بازيكنان نبايد از نام اين باشگاه سوء استفاده كنند/ پيشنهاد‌هاي نجومي و كذايي به كسي نمي‌دهيم

سرمربي تيم واليبال پيشگامان كوير يزد گفت:‌ در حال حاضر 60 درصد تركيب تيم را براي حضور در ليگ برتر امسال بسته‌ايم.

عباسعلي مير حسيني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: ديدگاه كلي ما اين است كه از بازيكنان فصل گذشته بسياري از آنها را براي حضور در مسابقات باشگاهي امسال حفظ كنيم، البته براي تقويت تركيب تيم و رفع نقاط ضعف تاكتيكي نياز به جذب يار جديد داريم.

وي ضمن اشاره به آنكه الويت نخست ما در جذب بازيكن فقط واليباليست‌هاي ايراني است اظهار داشت: در شرايطي كه ما در ايران داراي نيروهاي آماده و توانمند هستيم، نمي‌خواهيم پول‌هاي خود را صرف جذب بازيكن خارجي كنيم، اما وقتي با برخي واليباليست‌‌ها وارد مذاكره شديم مبلغ پيشنهادي آنها بسيار بالا و دور از انتظار بود و به گونه‌اي كه حتي براي عقد قرارداد با آنها فكر هم نكرديم و به سراغ گزينه خارجي رفتيم.

وي خاطر نشان كرد: متاسفانه در چندين مورد شاهد بوديم كه برخي بازيكنان در زمان مذاكره يكي از باشگاه‌ها به اشتباه اعلام كرده بودند كه پيشگامان يزد مي‌خواهد به ما حدود 300 تا 400 ميليون تومان پرداخت كند اين امر در حالي بود كه ما هنوز با آنها وارد مذاكره هم نشده بوديم.

سرمربي تيم واليبال پيشگامان كوير يزد در ادامه اظهار داشت: ما به هيچ  عنوان به هيچ بازيكني پيشنهاد عقد قرار داد با ارقام كذايي نمي‌دهيم و تمامي مبالغ ما با بازيكنان بر روي عرف و طبق سقف قرار داد است، بازيكنان بايد شخصيت واليبالي خود را حفظ كرده و براي بالا بردن مبالغ قرار داد خود از نام پيشگامان كوير يزد سوء استفاده نكنند.

مير حسيني با بيان اينكه مسئولان باشگاه پيشگامان كوير يزد نگاهي حرفه‌اي به ورزش دارند خاطر نشان كرد:‌ بودجه اختصاص يافته به واليبال از سوي مسئولان باشگاه نسبت به سال قبل 30 درصد افزايش يافته است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار