آندو تيموريان ، هافبك سابق آبي ها،‌ اين تيم را ترك كرد و راهي ليگ قطر شد تا استقلالي ها عليه وي موضع گرفته و از جدايي‌اش انتقاد كنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، جدايي تيموريان از استقلال باعث دلخوري و ناراحتي  هواداران ، مسئولان و حتي سرمربي اين تيم شد، اما اين هافبك با حضور در باشگاه استقلال خواستار اين شد كه اعضاي اين تيم براي وي آرزوي موفقيت كنند، اين بازيكن با شرايط خاصي روبرو شد، اما مسئولان انتقادي از وي نكردند و اعلام داشتند كه جدايي تيموريان با خواست و نظر وي انجام شده است و بايد آنرا پذيرفت زيرا اين بازيكن آزاد است و قرار دادي با آبي‌ها ندارد و به همين دليل وي بايد با شرايطي كه مورد نظرش است روبرو شود و راهي تيمي شود كه حتي از نظر مالي كاملاً ايده‌آل است.
شايان ذكر است، برخي مسئولان تيم استقلال از تيموريان خواستند تا در خصوص  شرايط خود در ليگ قطر و مبلغي که از اين تيم دريافت كرده است سخني به ميان  آورد كه تيموريان در اين مورد سكوت اختيار كرد و اعلام داشت كه  در اين مورد صحبت‌هاي زيادي انجام شده و كلي فوتبالي‌ها بر جريان امور مربوط به انتقال وي به الخریطيات قطر قرار گرفتند.
تيموريان قرار است، تمرينات خود را در اين تيم آغاز كند و براي فصل جديد آماده شود البته عنوان شده است وي ويلاي مجهز خود در قطر را نيز دريافت كرده است و به محض ورود به اين كشور راهي خانه‌اي‌ مي‌شود كه مسئولان تيم الخریطيات براي وي در نظر گرفتند.
از طرفي علاوه بر مبلغ قابل توجه قرار داد و ويلاي مجهز، ماشين و پاداش‌هاي ديگري نيز براي اين بازيكن در نظر گرفته شده است كه قرار است در اختيار آندو قرار بگيرد./آق
برچسب ها: ا ، ا ، ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار