تاکنون بازی های ساخته شده در حوزه دفاع مقدس ار لحاظ گرافیکی بسیار ضعیف بوده اند تا حدی که امکان عرضه آنها در بعضی از نمایشگاه های بین المللی وجود نداشته است.

عماد رحمانی، کارگردان و مدیر پروژه بازی های رایانه ای در گفتگو با خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی "مسیر عشق زیر صفر" گفت:این بازی داستان واقعی نفوذ یک تکاور ایرانی به پادگان عراقی برای آزادسازی یکی از نیروهای امنیتی ایران است که در زمان جنگ تحمیلی به دست دشمن اسیر شده بود.

وی ادامه داد: در مسیر عشق زیر صفر به عملیات والفجر مقدماتی پرداخته شده و مدل سازی محیط های بازی در تورهای راهیان نور نوروز سال 91 انجام شده است.

رحمانی با بیان اینکه تاکنون بازیهای دفاع مقدس از لحاظ گرافیکی بسیار ضعیف بوده اند، اظهار داشت: برای اولین بار در کشور سعی شده یک بازی دفاع مقدس در حد بازارهای جهانی ساخته و عرضه گردد.

مدیر پروژه بازی "مسیر عشق زیر صفر" تصریح کرد: این بازی دارای گرافیک بسیار بالای 3D بوده و برای اولین بار در یک بازی ایرانی از تکنیک عینک های سه بعدی استفاده شده است.

وی افزود: مسیر عشق زیر صفر دارای سبک ماجراجویی سوم شخص است که تولید فنی آن از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و تابستان امسال منتشر خواهد شد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار