وزنه برداران اعزامی به المپیک از سوی کادر فنی تیم ملی انتخاب شدند

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، عصر دیروز در پایان اردوی یک ماهه بجنورد و پس از رکوردگیری از وزنه برداران ، 6وزنه بردار اعزامی به المپیک برای سفر به لندن مشخص شدند

از نکات جالب توجه در رکوردگیری درخشش کیانوش رستمی در دسته 85 کیلو بود که توانست رکورد المپیک را با اختلاف 5 کیلو بشکند و مورد تحسین همگان قرار گیرد.

بهداد سلیمی قهرمان فوق سنگین جهان نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیت جزئی ، روز نسبتا خوبی را در رکورد زنی پشت سر گذاشت.

کوروش باقری سرمربی تیم ملی در خصوص وضعیت این تیم گفت: در حال حاضر فضای بسیار خوبی در تیم ملی حاکم است و در این رکوردگیری ملی پوشان مزد زحمات خود را گرفتند.

وی افزود: از این اردو راضی هستم ، رکوردگیری بسیار رضایت بخش بود و وزنه برداران تیم ملی نشان دادند که تمرینات بسیار موثر بوده است.

در پایان تمرینات یک ماهه در بجنورد و پس از رکوردگیری از وزنه برداران شش وزنه بردار المپیکی برای حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان در سال 2012 مشخص شدند.

بر این اساس در دسته 85 کیلوگرم کیانوش رستمی و سهراب مرادی ، در دسته 94کیلو سعید محمدپور ، در دسته 105 کیلو نواب نصیرشلال و در دسته فوق سنگین بهدادسلیمی و سجاد انوشیروانی راهی المپیک می شوند.

مرتضی رضائیان و سجاد بهروزی نیز در دسته 69 کیلو از لیست تیم ملی خط خوردند.

به گفته کورش باقری سرمربی تیم ملی اعضای انتخاب شده فردا عازم تهران می شوند و در تهران نیز اردوی 20 روزه ای را برای آمادگی بیشتر قبل از اعزام به لندن برپا خواهند کرد./س

برچسب ها: المپیک ، وزنه ، رکورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.