بيش از 60 عنوان برنامه در ايام شعبانيه با محوريت شهروند مداري در قالب فصل نيايش پيش بيني شده است.

شهردار منطقه 20 در جلسه ستاد مردمي شعبانيه شهري با اشاره به برگزاري بيش از 60 عنوان برنامه ايام شعبانيه با محوريت شهروند مداري در اين منطقه از برپايي جشن بزرگ قنوت انتظار در مجموعه فرهنگي ورزشي قمر بني هاشم(ع) خبر داد.
عظيم بابايي در ادامه افزود: اين برنامه با محوريت شهروند مداري در قالب فصل نيايش پيش بيني شده است كه در سطح منطقه در حال برگزاري است.
وي با اشاره به تجهيز 10 دستگاه اتوبوس با امكانات مناسب براي جانبازان قطع نخاعي براي اياب و ذهاب جانبازان و استفاده از امكانات تفريحي، درماني اين مجموعه تصريح كرد: با مشاركت شهروندان و به ويژه جوانان به مدت سه شب از 12 تيرماه جشن بزرگي در مجموعه فرهنگي، ورزشي قمر بني هاشم(ع) برپا مي شود و پيش بيني حضور 8 هزار نفر از شهروندان در اين مجموعه منحصر به فرد شده است.
در ادامه فرماندار ري گفت: حضور در ستاد شعبانيه براي من يك افتخار است و اين در حالي است كه هر نوع اقدام كاري در اين زمينه عبادت است.
امير حسين باقرنژاد با اشاره به مردمي بودن اين ستاد يادآور شد: مردم و دستگاه هاي عمومي شهر به خوبي به اين مسئله ورود پيدا كرده اند و اين ستاد وظيفه سياست گذاري و فراهم كردن بستر مناسب را برعهده دارد./ل
برچسب ها: شهردار ، فرهنگی ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار