سومین جشنواره ملی پیامک ادبی رضوی در مازندران برگزار می شود .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : این جشنواره سراسری همزمان با دهه کرامت با هدف اشاعه فرهنگ منور رضوی گسترش فعالیتهای فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه اطهار و شناسایی پدید آورندگان آثار برتر در زمینه شخصیت و معارف امام رضا برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام ابراهیمی استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی در قالب تک بیت ها ، جملات ادبی با موضوع عرفانی ، تمثیل ، رویا پردازی ، زندگی نامه ، سفر تاریخی امام رضا به ایران با ذکر منبع روایات و جملات کوتاه را از محورهای آثار ارسالی به جشنواره اعلام کرد .

او با اشاره به ضوابط و مقررات شرکت در جشنواره افزود : متن پیامک باید تک بیت ، مصرع یا جمله ای زیبا و تأثیر گذار باشد که برای نخستین بار آفریده شده است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه نام و نام خانوادگی ، نام استان و شماره تلفن ثابت با پیش شماره شهرستان در انتهای پیامک درج شود تصریح کرد : متن پیامک باید به زبان فارسی بین 25 تا 150 کاراکتر تنظیم و تا پایان اول شهریور امسال به شماره 10000151 ارسال شود .

سومین جشنواره ملی پیامک ادبی رضوی با همکاری امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا در 32 استان کشور برگزار می شود ./س

برچسب ها: برگزاری ، جشنواره ، پیامک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.