پیرو شکایت فردی در استان چهارمحال و بختیاری در خصوص کشف دو فقره برداشت غیرمجاز وجه از حساب وی مامورین اقدامات خود را آغاز و نهایتا متهم را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ سید کمال هادیانفر رئیس پلیس فتا گفت: در ابتدا مشخص شد کلیه برداشت صرف خرید اینترنتی حدود 1700 فقره کارت شارژ تلفن گردیده است که طی بررسی های صورت گرفته شخصی که  اقدام به خرید اینترنتی از حساب شاکی و توزیع کارت شارژها در سوپر مارکت های سطح شهر کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
متهم در ابتدا منکر برداشت ها از حساب شاکی شد ولی پس از مواجه شدن با مدارک موجود به جرم خود اعتراف و اظهار داشت: اطلاعات کارت را یکی از دوستانم که راننده شاکی بوده در اختیارم قرار داده است که نهایتا متهم دوم نیز دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
وی در ادامه افزود: در همین راستا سرقت دیگری از حساب فردی صورت پذیرفته و در این سرقت نیز کلیه مبالغ برداشتی صرف خرید کارت شارژ گشته است که پس از تحقیقات مشخص شد متهم اول در این پرونده نیز دست دارد، ولی اعتراف کرد اطلاعات کارت شاکی دوم را در مقابل دستگاه خودپرداز به دست آورده و در فرصتی مناسب از طریق تلفن اقدام به خرید حدود 200 فقره کارت شارژ کردم./ل

برچسب ها: کارت شارژ ، حساب ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار