مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی منصوب شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی، طی مراسمی مهندس محمدرضا اخوان عبداللهیان به سمت مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی منصوب شد.

مهندس محمدرضا قاسمی قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از خدمات و زحمات مهندس عودی معاون قبلي اين اداره كل، در مدت حدود 3سال تصدی این سمت تقدیر کرد و وظیفه خطیر مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل را به سرانجام رساندن پروژه مسکن مهر تا پایان دولت دهم عنوان کرد.

وي خاطرنشان کرد: بیش از 5/2 میلیون واحد مسکن مهر در کل کشور در طول دولت های نهم و دهم احداث شده و یا در حال احداث است و در استان خراسان رضوی نیز در حال حاضر 113 هزار واحد مسكن مهر درحال ساخت می باشد که تمام این واحدها می بایست تا پایان دولت دهم تحویل مالکین آنها شود.

وی با قدردانی از تلاش های مهندس عودی که در مدت تصدی خود پروژه مسکن مهر در استان را به پیشرفت بیش از 56 درصد رساند از مهندس اخوان عبداللهیان نیز خواست با مدیریت دقیق و بهره گیری از تمام توان مجموعه خود در طول یکسال و نيم باقیمانده از دولت دهم، پروژه مسکن مهر را به طور کامل تکمیل نماید.

مهندس محمدرضا اخوان عبداللهیان نیز با اشاره به اينكه مسکن مهر از جنبه های اجتماعی، اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی دارای اهمیت مي باشد؛ گفت: باتوجه به اینکه مسکن در حال حاضر ازجمله گرانترین کالاهای مردم است، تبدیل به یکی از مهمترین دغدغه های دولت شده است.

وي افزود: با توجه به برنامه های سنگین افتتاح پروژه های مسکن مهر تا پایان سال، از همه پرسنل زیر مجموعه این معاونت خواست بدون توجه به محدودیت ها و مشکلات، پابه پای هم در جهت اجرای این مهم گام بردارند.

اخوان عبداللهيان رسالت مدیریت مسکن و ساختمان را تحقق اصل 31 قانون اساسی عنوان كرد و افزود: بر اساس اين اصل، هر خانوار ایرانی باید یک خانه داشته باشد.

در این مراسم همچنین محمدرضا مرتضوي به سمت رياست روابط عمومي، علی نصیری به سمت رئیس اداره امور مالی و ذیحسابی، محسن مسعودی به سمت رئیس اداره توسعه منابع انسانی و تحول اداری، كاميار اخوان رضایت به عنوان رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات، محسن کرمانی به عنوان مسئول امور شهرستانها و بهروز میربهاءالدین به عنوان ریيس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي منصوب شدند. /س


برچسب ها: راه و شهرسازی ، مشهد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.