شهردار دماوند گفت: آنچه که در حوزه نیازهای مردمی از طریق رسانه ها به ما منتقل می شود به رفع مطالبات شهروندان می انجامد.

مرتضی همتی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان داشت: در خیلی از موارد پیش آمده که نیازهای مردمی در رسانه ها مطرح شده، که من و همکارانم در مجموعه شهرداری کمتر به آنها توجه کرده بودیم.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی صحیح در حوزه نیازهای مردمی از طریق رسانه ها باعث شده تا توجه بیشتری به آن حوزه جلب شود تا نیازهای مردمی را پاسخ دهیم.

همتی افزود: انتقال اخبار و اطلاعات در حوزه مدیریت شهری موجب همگرایی در باب مطالبات مردمی شده تا اگر کوتاهی از سوی شهرداری صورت گرفته باشد هرچه سریعتر بر طرف شود.

شهردار دماوند با اشاره به رسالت اطلاع رسانی اظهار داشت: در جایی که ما می توانیم بهتر عمل کنیم اگر نارضایتی به دلیل کوتاهی و تقصیر عملکرد شهرداری وجود دارد اطلاع رسانی شود تا هرچه سریع تر به آن دسته از نیازهای مردمی پاسخ دهیم.

مرتضی همتی از فعال شده سامانه 137 شهرداری دماوند خبر داد و گفت: این سامانه در سه سال گذشته نیمه فعال شده بود که دوباره فعال شده و با برنامه ریزی که روابط عمومی برای آن انجام داده روز به روز در این حوزه موفق تر عمل می کنیم.

وی افزود: مردم می توانند مطالبات خود را از طریق این سامانه به مدیریت شهری دماوند اطلاع رسانی کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست های آنان رسیدگی شود./س

 

برچسب ها: مطالبات ، رسانه ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.