معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام در سومین جشنواره ملی "علم تا عمل" ازیکم تیرماه در استان آغاز شده است و به مدت 30 روز ادامه دارد.

فرهاد باقرپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، افزود: برای شرکت در این جشنواره مخترعین و محققین می‌توانند طرح‌های تحقیقاتی، پژوهشی و اختراعات برجسته حود را به آدرس سامانه جامع طرح‌های دانش بنیان ( festival.rsti.ir) ارسال کنند.
  به گفته وی، طرح‌های قابل ارائه به دبیرخانه استانی می‌تواند در زمینه‌های مختلف، علمی، صنعت ومعدن، کشاورزی، تولیدی، سرمایه گذاری، دانشگاهی و مراکزعلمی و پژوهشی، بخش خصوصی و دولتی باشد.
  وی اظهار داشت: پس از جمع آوری طرح‌ها در دبیرخانه استانی از سوی هیات داوران طرح‌های برجسته انتخاب خواهند شد و به جشنواره کشوری که در هفته دولت در تهران برگزار می‌گردد، ارسال می شوند.
  وی هدف از این جشنواره را، تبدیل دانش به ثروت و ارزش افزوده و بهره وری، تجاری سازی، شناخت اختراعات و ابتکارات و دستیابی به علم و تکنولوژی برتر در تولید انبوه و عام برشمرد.
  معاون استاندار همچنین ارج نهادن به مقام شامخ فناوران و نوآوران برتردر عرصه ملی، معرفی دستاوردهای برتر، ایجاد محیطی برای آشنائی و تفاهم میان عرضه کنندگان فناوری و نهادهای استفاده کننده و ایجاد زمینه مناسب توسعه و تعمیق همکاری‌های علمی و فناوری بین مراکز علمی، صنعتی و فناوری کشور را از دیگر اهداف جشنواره برشمرد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.