موسسه گوته با همکاری سفارت آلمان از اجرای نمایش افغانستان و برگزاری ورکشاپ عروسک های غول پیکر در چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک، علی اکبر طرخان، مدیر بین الملل جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک از همکاری سفارت آلمان، مسئول برنامه های فرهنگی این سفارت و مدیر موسسه گوته در ایران برای حضور تعدادی از اجراهای حاضر در جشنواره و ورک شاپ کشور آلمان خبر داد.

طرخان گفت: ورکشاپ اینگومیوز استاد دانشگاه برلین که از امروز در کارگاه جنب تالار حافظ آغاز شده است از جمله برنامه هایی است که با مشارکت سفارت آلمان و موسسسه گوته در ایران به انجام می رسد.

وی از همکاری خانم توسان، مدیر موسسه گوته درایران برای این مشارکت یاد کرد و افزود: با همکاری سفارت آلمان و این موسسه گروه های دیگر مانند گروهی که از افغانستان به ایران سفر می کند و قرار است درشهر بیرجند اجرا داشته باشد باهزینه موسسه گوته در افغانستان این اجرا را انجام دهد.
 
وی ابراز امیدواری کرد رایزنی های مختلفی که طی 10 ماه گذشته با مسئولان فرهنگی دیگر کشورها داشته اند به ارتباط دوجانبه و قوی تر بیانجامد و افزود: دستاورد این اقدامات در جشنواره های بین المللی کودک و نوجوان و فجر  با حضور گروه های خوب تئاتری دیده خواهد شد.

چهاردهمين جشنواره بين‌المللي نمایش عروسكي تهران– مبارك از 10 تا 15 تير ماه سال جاري با حضور گروه‌هاي تئاتر ايراني وخارجي و به دبيري اردشير صالح‌پور درتهران برگزار مي‌شود./ه

 

 

 

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، ورکشاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار