سرپرست تيم تكواندو شهرداري بندر عباسي گفت: با اينكه پيش از اين خبر از واگذاري امتياز تيم تكواندو شهرداري بندر عباس به ميان آمده بود اما از منحل شدن تيم جلوگيري كرديم.

كوهيار دادگر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب اظهار داشت:  امتياز باشگاه شهرداري بندر عباس واگذار شده و هنوز هم براي فصل جديد رقابت‌هاي ليگ برتر بازيكن جديد جذب نكرده‌ايم اما كارهاي ثبت نام تيم در ليگ انجام شده است.

وي افزود: با اينكه اعلام نشده رقابت‌هاي ليگ برتر از شهريور امسال استارت مي خورد اما بعيد مي‌دانم مسابقات در اين تاريخ برگزار شود و به احتمال زياد رقابت‌هاي ليگ از مهرماه پس از مسابقات جام فجر آغاز خواهد شد.

وي گفت: ثبت نام تيم شهرداري بندر عباس با همين نام در ليگ برتر انجام شده و توانسته‌ايم تيم تكواندو شهرداري بندر عباس را در ليگ برتر كشوري حفظ كنيم و ا ين امر در شوراي شهر بندرعباس نيز تصويب شده است.

دادگر ادامه داد: در نبود دانش رئيس هيئت تكواندو بندرعباس و عضو شوراي اين شهر قرار بر منحل شدن تيم شهرداري شد اما وي در اعتراضي كه داشت اجازه اين كار را نداشت و با تصويب ماندن شهرداري در ليگ برتر تكواندو در شورا بودجه تيم برا نيز بالاتر بود.

وي در مورد بازيكنان تيم تكواندو شهرداري بندر عباس گفت: منتظر فصل نقل و انتقالات ليگ برتر تكواندو هستيم و با حفظ تركيب اصلي تيم سعي داريم چند بازيكن جوان و خوب را جذب تيم كنيم ضمن آنكه به فكر خريد برخي ملي پوشان نيز هستيم.

دادگر در مورد حضور در جام فجر تكواندو اظهار داشت:  اين احتمال وجود دارد با توجه به قهرماني تيم شهرداري بندرعباس در ليگ برتر تكواندو در مكاتباتي با فدراسيون در جام بين‌المللي فجر شركت كنيم و منتظر موافقت فدراسيون هستيم امسال در ليگ‌هاي دسته يك نقش جهان و نونهالان هم تيمداري مي‌كنيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار