قائم مقام شهردار منطقه 17 گفت: سالن ورزشی چند منظوره شهید نظری با انجام اقدامات فنی و عمرانی به زودی آماده بهره برداری می شود.

جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با تسریع در روند تکمیل مجموعه ورزشی شهید نظری این مجموعه به زودی برای ارائه خدمات به شهروندان جنوب غرب تهران آماده بهره برداری خواهد شد.

وی اظهار داشت: مجموعه ورزشی شهید نظری مجموعه‌اي چند منظوره است که دارای سالن های والیبال، کشتی و ایروبیک بوده که به زودی ارائه خدمات در رشته های ورزشی مختلف به شهروندان منطقه خواهد بود.

برگزاری همایش مدیریت مصرف آب

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 17 گفت: همایش مدیریت مصرف آب به مناسبت هفته صرفه جویی در آب امروز با حضور شهروندان جنوب غرب تهران در فرهنگسرای بهاران برگزار شد.

صادقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: همایش مدیریت مصرف آب با حضور 600 نفر از شهروندان جنوب غرب تهران و با همکاری اداره سلامت شهرداری منطقه 17 و شرکت آب و فاضلاب شعبه 5 تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش آموزش شهروندی آموزشگران اداره آب و فاضلاب استان تهران علاوه بر توزیع پوستر، بروشور و بسته های آموزشی شهروندان را با نکاتی در زمینه سلامت و بهداشت آب آشنا کردند.

آموزش تفکیک زباله به شهروندان منطقه 17

مدیر اداره آموزش های شهروندی گفت: مجموعه برنامه های آموزشی در زمینه ترویج فرهنگ بازیافت و تفکیک زباله برای شهروندان منطقه 17 برگزار شد.

موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: برنامه های آموزشی در قالب ایستگاه آموزش سیار شهروندی، کارگاه های تفکیک زباله، آموزش چهره به چهره میدانی آموزشگران در محله های مختلف انجام شد.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های این برنامه تقویت روحیه تعامل و همکاری بین اداره های مختلف شهرداری است.

موسوی خاطر نشان کرد: در جلسات آموزش چهره به چهره شهروندان علاوه بر دریافت بسته های آموزشی با مفاهیمی مانند مدیریت پسماند فرآیند تفکیک زباله تر و خشک از مبداء ساخت صنایع دستی و آثار هنری از دوریزها آشنا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار