علی فتح الله زاده و امیر قلعه نوعی مدیر عامل و سرمربی تیم استقلال در نشست شبانه رو در روی یکدیگر قرار گرفتند تا به مشکلات این تیم رسیدگی کرده و تصمیم جدی در خصوص جذب بازیکنان جدید اتخاذ کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه نوعی به مسئولان اعلام کرده است که در چند پست با مشکل بازیکن رو به رو است و مسئولان باید در این خصوص اقداماتی را انجام دهند زیرا مشکلات وی با شروع لیگ جدی می شود و در صورتی که به آنها بی توجهی نشود،‌ تیم با شرایط متفاوتی رو به رو می شود که هواداران و اعضای تیم آن را نمی خواهند.

گفتنی است مدیریت استقلال در پی مشکلات مالی که با آن روبه رو شد، و بودجه ای که کسب شده است، قصد دارد شکست ابتدای فصل نقل و انتقالات را جبران کند، اما بازیکنان مورد نظر وی برای حضور در تیم استقلال اعلام آمادگی قطعی نکردند و خلعتبری و نکونام و هافبک مورد نظر وی از تیم های خارجی پیشنهاد دارند و استقلال در اولویت پایان آنها قرار دارد و این موضوع بحث مابین وی و سرمربی استقلال است.

علی فتح الله زاده در جلسه با سرمربی تیمش، مشکلات را از زبان وی شنید و قول داد تا آنها را مرتفع سازد، مشکل فعلی آبی ها جذب چند بازیکن در پستهای مورد نظر است که سرمربی استقلال اصرار فراوانی به آن دارد و از طرفی شرایط با ثبت قرار داد بازیکنان لیگی برای این تیم سخت شده است.

البته آبی ها در پست تیموریان، فرزاد آشوبی را در اختیار دارند تا در صورتی که وضعیت برای جذب بازیکنان مورد نظر فراهم نشد، آشوبی به استقلال بازگردد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار