عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس از پيگيري طرح تشكيل ستاد مشترك اجراي فاز دوم هدفمندسازي يارانه‌ها بوسيله اين كميسيون و هئيت رئيسه مجلس خبر داد.

الياس ناران نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از پيگري طرح تشكيل ستاد مشترك براي اجراي فاز دوم قانون هدفمند سازي يارانه ها خبر داد و گفت:‌ از آنجايي كه اجراي فاز دوم قانون هدفمندسازي يارانه‌ها يك قانون ملي بوده و در شرايط حساسي قرار دارد لذا بايد با تشكيل ستادي متشكل از دولت و مجلس و كارشناسان و صاحب نظران تشكيل شود تا با تحليل و تجزيه نقاط قوت و ضعف فاز اول اين قانون به اجراي مرحله دوم اين قانون كمك شود .

وي در ادامه تصريح كرد:‌ اين طرح در مجلس مطرح شده ولي قطعاً توسط كميسيون مربوطه و هيئت رئيسه مجلس نيز پيگيري خواهد شد تا به نتيجه مطلوب برسد.

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس همچنين با بيان اينكه مديريت اجراي قانون هدفمند سازي يارانه ها در شرايط فعلي از اولويت ويژه اي برخودار است، ابراز اميدواري كرد كه تا هفته آينده اين كار به مرحله اجرا درآيد و گامي در جهت خدمت ملت و بهبود وضعيت اقتصادي قرار بگيرد.
/س2

برچسب ها: مجلس ، ستاد ، هدفمندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار