پورعسگرپرست گفت: مسئولان از خواب بیدار شوند چرا که خطر تعلیق روئینگ را هم تهدید می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حال حاضر قایقرانان المپیکی کشورمان محسن شادی و سولماز عباسی تمرینات آمادگی خود را در تهران و ارومیه پیگیری کنند.

با توجه به تعلیق قایقرانان آبهای آرام کشورمان این احتمال وجود دارد که این خطر به قایقرانان روئینگ هم برسد.

در صورتی که نامه فدراسیون روئینگ نیز به ایران برسد قایقرانان این رشته نیز از حضور در بزگترین رویداد ورزشی جهان بازخواهند ماند.

عمران پور عسگرپرست، رئیس سابق کمیته روئینگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه رشته های قایقرانی در جهان به صورت جداگانه و زیر نظر فدراسیون های جهانی فعالیت می کنند این امکان وجود دارد که با توجه به ارتباطی که بین روسای فدراسیون جهانی برقرار است موقعیت روئینگ نیز به خطر بیفتد .

وی گفت: متاسفانه مسئولان هنوز از خواب بیدار نشدند و تاکنون این موضوع را به صورت جدی پیگیری نکردند.

پور عسگر سرپرست افزود: تا زمانی که مسئولان جای خالی ورزشکاران را در صندلی هواپیما نبینند عدم حضور آنها در رقابتهای المپیک باورشان نمی شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که مسئولان در این مدت تصمیم عاقلانه ای بگیرند .

وی تصریح کرد: پیش از این برخی از مسئولان اظهار داشتند قایقرانان در المپیک مدالی کسب نخواهند کرد و با این استدلال حواشی به وجود آمده را اتفاقی پیش پا افتاده می دانستند.

وی یادآور شد: موفقیت در کسب سهمیه المپیک افتخار بزرگی است که دنیا مالی توانست با ایجاد شرایط مناسب قایقرانی ایرانی را صاحب پنج سهمیه المپیک کند و در حال حاضر کسب این سهمیه ها اهمیت دارد .

وی اظهار داشت: با ارسال نامه فدراسیون جهانی کانوئینگ این امر محرز شد که آنها در این خصوص شوخی ندارند و امیدوارم با حضور علی آبادی و افشار زاده در مجلس شورای اسلامی ایران مشکل هر چه سریعتر برطرف شود./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار