جواد نكونام هافبك سابق اوساسونا بصورت جدي قصد حضور در اين تيم را ندارد هافبك ملي پوش ايران در اقدامي جالب توجه وارد ايران شده است تا چند روزي را به استراحت بپردازد و مذاكراتي را نيز انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، جواد نكونام مدت ها است جزو گزينه هاي اصلي مدير عامل تيم استقلال محسوب مي شود و علي فتح الله زاده بارها به اين موضوع اشاره كرده است و اما در اين ميان وي نيز بارها اعلام كرد قصد حضور در ليگ ايران را ندارد و برايش زود است كه فوتبال خود را در ايران دنبال كند.

اما با اصرار مسئولان تيم استقلال وي تصميم گرفت شرايط را در ليگ ايران دنبال كند و مذاكراتي را بصورت جذي با شخص مدير عامل استقلال داشته باشد تا وضعيت را مورد بررسي قرار دهد.

البته عنوان شده است كه مدير برنامه هاي وي در حال بررسي شرايط او در اروپاست اما عنوان شده است كه اين بازيكن براي حضور در تيم هايي كه مورد نظرش است به بن بست رسيده است و به همين دليل قصد دارد در تهران شرايط را زير ذره بين قرار دهد و پس از آن قراردادش را امضا كند.

در اين مورد شنيده مي شود وي عصر ديروز وارد تهران شد تا علاوه بر استراحت چند روزه به بررسي شرايط بپردازد و تصميم گيري كند.

شايان ذكر است ، مسئولان استقلال با توجه به بودجه دريافتي قصد دارند شرايطي ايده ال را براي اين بازيكن در نظر بگيرند تا در نهايت از وي (نه ) نشوند./مح

برچسب ها: نکونام ، بن بست ، اروپایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار