نماینده رئيس جمهوردر جمعيت هلال احمر از وقوع سانحه تصادف در یکی از تونلهای منتهی به مسجدالحرام خبر داد.

دكترسيد علي رياض در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت : ساعت 11 شب سه شنبه یک مینی بوس حامل 17 زائر ایرانی که عازم مسجدالحرام بودند در نزدیکی حرم مطهر با یک اتوبوس تصادف کرد.
 رئيس گروه دوستي پارلماني  ايران و عربستان در مجلس هفتم علت این حادثه را سرعت زیاد مینی بوس اعلام و افزود : در این حادثه هر هفده سرنشین مینی بوس دچار جراحات سطحی شدند.  
این مقام مسئول در خصوص وضعیت مصدومین حادثه نیز گفت : زائرین مصدوم که 13 نفر آنها از تهران و مابقی از قم بوده اند بوسیله 5 دستگاه آمبولانس این مرکز به بیمارستان ملک فیصل مکه منتقل شدند. 
رئيس مركزپزشكي حج و زيارت از زحمات تیم امداد که با یک بسیج همگانی موفق به انتقال سریع مصدومین در کمتر از نیم ساعت به بیمارستان شدند تشکر کرده و افزود : همه مصدومان پس از بررسی وضعیت عمومی و مداوای سطحی در ساعت 2 بامداد از بیمارستان مرخص شدند. 
 این مقام مسئول همچنین از ترخیص زائر کوچک ایرانی دیگری که به علت تصادف با تاکسي در مکه و شکستگی پای راست در بیمارستان بود خبر داد و گفت : امیر رضا باباپور از شهرستان چالوس روز گذشته به علت تصادف با تاکسی به بیمارستان منتقل و پس از یک روز بستری و گچگیری پای راست با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد./ل
برچسب ها: حادثه ، تصادف ، مکه ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.