عضو مركزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاكید بر اینكه فاجعه هفتم تیر چهره واقعی منافقین را به مردم دنیا نشان داد، گفت: شهادت شهید آیت الله دكتر بهشتی منافقین كور دل را رسوا كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ' ستار هدایتخواه' روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در شهر مارگون افزود: شهادت برخی از اعضای حزب جمهوری اسلامی در سال 60 روشنگری بزرگ علیه منافقین لیبرالها و كمونیستها و همسویی آنها با استكبار جهانی بود .
وی بیان كرد: از سال 60 به بعد در مدت زمان اندكی شاهد شهادت بسیاری از مردم انقلابی ایران توسط منافقین كور دل با حمایت های آمریكا ، انگلیس و اسرائیل بودیم.
هدایتخواه اظهار داشت: شهید مظلوم آیت اله دكتر بهشتی و 72 نفر از یاران امام و انقلاب اسلامی در هفتم تیر سال 1360 توسط فردی به نام محمدرضا كلاهی كه مسوول حفاظت حزب جمهوری اسلامی بود، به شهادت رسیدند.
وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره بزرگان، عنوان كرد: ترور شخصیتی و فیزیكی افراد از اهداف و توطئه های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی بوده و هست.
هدایتخواه ابراز داشت: دشمن به خیال واهی خود فكر می كند با شهادت امثال شهید دكتر بهشتی می تواند راحت بخوابد در حالی كه منش، ایده، تفكر و فكر این بزرگوران چنان در جامعه ترویج پیدا كرده است كه امروز جوانان به عنوان یك الگو از آنان استفاده می كنند.
سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس هفتم وهشتم شورای اسلامی گفت: تفكر و اندیشه های شهید بهشتی همچنان در در جامعه متبلور است و ملت ایران هرگاه به تنگنای برسد از آنها یاری خواهد گرفت.
هدایتخواه یادآور شد: پس از هفتم تیرسال 60 مرزبندی روشنی بین آرمانهای انقلاب ودیگر جریان های كه تفكر ناخالصی برای تحقق آرمان های انقلاب داشتند، شد./س

برچسب ها: هفتم ، تیر ، منافقین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.