عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از اقدامات مقدماتي و برنامه‌ريزي اين کميسيون براي انتخاب رئيس ديوان محاسبات خبر داد.

موسي الرضا ثروتي نماينده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از تشکيل کميته اي براي بررسي صلاحيت نامزدهاي رياست ديوان محاسبات و دادستان اين ديوان در کميسيون متبوع خود خبر داد و گفت: فرمي در کميسيون برنامه و بودجه تهيه شده که بر اساس آن افراد علاقمند مي توانند براساس سوابق و تجربيات خود فرم را تكميل کرده و نامزد تصدي اين پست شوند.

وي در ادامه با بيان اينکه مهلت ثبت نام کانديداهاي رياست ديوان محاسبات تا شنبه هفته آتي است، افزود: کانديداهاي داوطلب تصدي اين سمت تا روز شنبه (10 تيرماه) فرصت دارند فرم هاي خود را به اين کميسيون تحويل دهند و در جلسه روز يکشنبه اين کميسيون به بيان ديدگاه ها و برنامه‌هاي خود بپردازند.

عضو کميسيون برنامه و بودجه در پايان خاطرنشان كرد: در جلسه روز سه شنبه اين کميسيون، افراد مورد نظر که داراي صلاحيت لازم براي کسب اين سمت هستند توسط اعضاي کميسيون انتخاب شده و پس از رأي گيري و تصويب در کميسيون به صحن علني مجلس معرفي خواهند شد تا در آنجا در مورد آنها تصميم‌گيري شود.
/س2

برچسب ها: کمیسیون ، بودجه ، دیوان ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار