دبیر جشنواره بین‌المللی امام‌رضا(ع) از برگزاری نمایشگاه عملکرد ده‌ساله این جشنواره در دهه کرامت خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سیدجواد جعفری در نخستین جلسه ستاد اجرایی دهمین جشنواره امام رضا(ع) گفت: جشنواره امام رضا(ع) فقط یک نام نیست و باید تمام تلاش دست‌اندرکاران این باشد که این جشنواره در شأن نام و درراستاي اهدافش برگزار شود.

وی با بیان اینکه كيفيت فعالیت‌ها نشان‌دهنده خلوص نیت برگزارکنندگان است، اظهار داشت: اینکه می‌بینیم برنامه‌هایی که با این نام برگزار می‌شوند از کیفیت خوبی برخوردار هستند، نشان‌دهنده خلوص نیت ‌برگزارکنندگان است .

جعفری با بیان اینکه در دهمین سال برگزاری این جشنواره هستیم، اظهار داشت: تفاوت جشنواره امسال با سال‌های گذشته این است که ما در دهمین سال برگزاری هستیم و ‌بي‌شك توقعاتی در این زمینه وجود دارد که چون جشنواره ده‌ساله می‌شود، فعالیت‌های ویژه‌ای انجام دهیم. از کارهایی که برنامه‌ریزی آن در حال انجام است، برگزاری نمایشگاه عملکرد ده‌ساله این جشنواره است.

دبیر جشنواره امام رضا(ع) افزود: در این نمایشگاه آثار و عملکرد ده‌ساله جشنواره در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه هم‌زمان با برگزاری دهمین جشنواره در دهه کرامت در مشهد برگزار می‌شود.

جعفری همچنین از رونمایی آثار مکتوب جشنواره در اختتامیه دهم خبر داد و گفت: در تلاش هستیم که آثار مکتوب و تولیدات فاخر جشنواره در اختتامیه رونمایی شود./س 

برچسب ها: جشنواره ، دهه ، کرامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.