پیگیری تحقق مصوبات 3 دورسفرهیئت دولت به استان زنجان دردست پیگیری قرار داردوعدم تحقق برخی مصوبات سفرباید شفاف‌سازی شود.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران زنجان استاندار زنجان "دراولین جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان،گفت:درآستانه چهارمین دوراز سفر رئیس‎جمهوروهیئت همراه به استان زنجان پیگیری مصوبات 3 دور سفر به استان زنجان با جدیت دردست پیگیری قرار داردوبایدعدم تحقق طرح ‎های مصوب درهردو ازاین سفرها شفاف‌‎سازی شود.

رئوفی‌نژاد افزود: تلاش می‎شود تا طرح هایی که ازمحل اعتبارات استانی مصوب شده‎اند دراسرع وقت پیگیری و عملیات اجرایی آن‎ها آغاز شوند و چنانچه طرحی از محل اعتبارات ملی بود باید درصورت عدم ارائه به تحقق آن بلافاضله حذف شود.

وی خاطرنشان کرد:ظرف یک هفته آینده همه طرح‎های مصوب باید با اقدامی کارشناسانه بررسی شده و در کمیته‎های زیر مجموعه ستاد مطرح شوند تا پس از ارزیابی نهایی و ابلاغ به وزارتخانه مربوطه به نهاد ریاست جمهوری اعلام شوند.

معاون برنامه‎‌ریزی استاندار زنجان نیز در این جلسه، گفت: با هدف تکمیل طرح های مصوب 3 دور قبلی سفر پیگیری تکمیل و انجام مصوبات موجود از اولویت‌های مهم سفر چهارم هیئت دولت به استان خواهد بود.

" عباسی" افزود:درفرصت باقیمانده تا حضوررئیس جمهوروهیئت دولت در استان زنجان مصوبات 3 دورقبلی سفر با جدیت پیگیری شده ودلایل عدم تحقق و مشکلات موجود در راستای اجرای برخی ازطرح ‎های معوق به تصویب نهایی خواهد رسید تا در چهارمین دور از سفر اجرای آن‎ها به تصویب هیئت دولت برسد.

وی افزود:با حضور نماینده تام‌الاختیار نهاد ریاست جمهوری سامانه به روزرسانی اطلاعات مصوبات و پروژه‎های سفر راه‌اندازی شده است که مدیران دستگاه‎های اجرایی می‎توانند از طریق این سامانه اطلاعات دقیق و به روز موردنیاز خود را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد:مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان در دور اول 599 تعهد، دور دوم 717 تعهدودردور سوم 1414 تعهد بوده است که به دلیل تصویب برخی از تعهدات در 3 دورسفر نهاد ریاست جمهوری این مصوبات را تجمیع کرده است که براساس آخرین اعلام این نهاد در مجموع 651 مصوبه که به ترتیب 175 مصوبه در دور اول سفر، 188 مصوبه در دور دوم و 288 مصوبه در دور سوم سفر به استان زنجان می‎باشد.

معاون برنامه‎‌ریزی استاندارزنجان افزود:ازاین میزان 216 مصوبه به اتمام رسیده، 95 مصوبه در دست اجرا هستند و159 مصوبه هنوز محقق نشده‌‎اند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.