سرپرست فدراسیون ورزش های ناشنوایان ، پیوند اعضا ادغام هیات های استانی را در این برهه از زمان به صلاح ورزشی ناشنوایان و پیوند اعضا نمی داند و این مسئله را به پایان رویداد های مهم ورزشی موکول کرد.


 
فاطمی نسب، سرپرست فدراسیون ناشنوایان ، پیوند اعضا و بیماران خاص در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فدراسیون ورزش های ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص دو رویداد مهم ورزشی را در سال آینده پیش رو دارد یکی از این رویداد ها به المپیک ناشنوایان و دیگری به مسابقات جهانی پیوند اعضا مرتبط می شود که البته هر دو رویداد به فاصله ی یک ماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: المپیک ناشنوایان با 20 رشته و مسابقات جهانی پیوند اعضا با 14 رشته دو رویداد مهم ورزشی فدراسیون ناشنوایان ، پیوند اعضا و بیماران خاص در سال آینده است از اینرو باید برای موفقیت کاروان ورزشکاران حوزه ی فدراسیون ناشنوایان در هماهنگی و تعامل کامل باشند ..

فاطمی نسب تصریح کرد: مسوولین ورزشی و همچنین افراد فعال در حوزه ی فدراسیون ناشنوایان ، پیوند اعضا و بیماران خاص باید با پیدا کردن استعداد ها و شکوفا کردن آنها به همراه برگزاری اردوها و مسابقات انتخابی و کسب منابع مالی برای موفقیت در این رویداد مهم تلاش مضاعف می کنند.

سرپرست فدراسیون در رابطه با نشست با روسای هیات های استان ها اظهار کرد: پس از ادغام فدراسیون های ناشنوایان ، پیوند اعضا و بیماران خاص لازم بود نشستی مشترک با حضور 60 رئیس هیات این فدراسیون داشته باشیم که خوشبختانه مسئولان هیات همگی از افراد صادق و خدمتگزار جامعه هدف هستند و دارای اطلاعات و تجارب خوبی می باشند.

وی ادامه داد: به منظور اینکه بتوانیم درا ین ماموریت خطیر به شایستگی کامل انجام وظیفه کنم نیاز به نظرات تجربیات و داشته های این افراد هستم که خوشبختانه در این نشست شرکت کنندگان کفات ارزشمندی را بیان کردند و نشست با روسای هیات ها بسیار پر بار و مفید بود.

فاطمی نسب افزود: ورزشکاران ناشنوا در مسابقات آسیا، اقیانوسیه بسیار موفق عملکرد کردند در هنگام ورود من به این مجموعه با کار سنگین اعزام ناشنوایان به بازی های آسیا، اقیانوسیه مواجه شدم که وظیفه ای طاقت فرسا و با حجم کاری بسیار بالایی بود لذا سه ماه اول حضورم در این فدراسیون به بازی های آسیا، اقیانوسیه و اعزام ورزشکاران معطوف شد و علیرغم اینکه تمایل شدید به سفرهای استانی جهت تبادل تجربه داشتم اما به لحاظ اعزام ورزشکاران این امر محقق و میسر نشد که در فرصت مناسب به طور حتم هدف سفرهای استانی خود جامه عمل می پوشانم.

سرپرست فدراسیون افزود: در حال حاظر تصمیمی مبنی بر ادغام هیئت های استان ها ندارم چرا که احساس می کنم اگر چنین کاری صورت گیرد دو رویداد مهم فدراسیون در سال 92 از جمله مسابقات المپیک 2013 ناشنوایان و مسابقات جهانی بپوند اعضا را تحت تأثیر قراردهد از اینرو در شرایط فعلی به فعالیت هیئت ها در استان ها به صورت مجزا و مستقل معتقد هستم.

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: ورزش های ناشنوایان 55 سال قدمت دارد و پیوند اعضا بیش از 20 سال ضمن اینکه ورزش های بیماران خاص کمتر از 10 سال شروع به فعالیت کرده است.

ناشنویان چندین دوره قهرمانی جهانی دارد و در تاریخ ورزش کشور نقش آفرین بوده و می خواهم برجسته تر از گذشته ورزشکاران ناشنوا در میادین مختلف بدرخشد.

سرپرست فدراسیون ناشنوایان افزود: این حوزه ها نیز به معنای توقف کارها و یا به معنای کوچک کردن یک بخش و بزرگ کردن بخش دیگر نیست بلکه به معنای توسعه بیش از پیش و به معنای فعالیت با انرژی بیشتر و تبدیل به احسن است.

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: آینده ای پربار را برای فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضای بیماران خاص متصور هستم و امیدوارم فدراسیون با مساعدت وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک و سایر فعالان در عرصه های ورزشی ناشنوایان و پیوند اعضا و بیماران خاص در مسیر رو به رشد خود و در راه ارائه خدمت رسانی به بیش از 5 میلیون مخاطب خود گام های اساسی بردارد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار