جانشین رئیس سازمان بسیج كارگری كشور گفت: دشمنان از الگو شدن ایران اسلامی در جهان هراس دارند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، طالبی با اعلام این مطلب گفت: تهدیدات نظامی استكبار و اتهاماتی كه به ایران وارد می‌كنند، دلیلی جز ترس آنها از الگو شدن انقلاب اسلامی ایران برای دنیا ندارد و با فشار به ایران و وارد كردن اتهامات مختلف می‌خواهند نگرش مردم دنیا را عوض كرده و از الگو شدن ما جلوگیری كنند.
وی افزود: امامراحل پایه انقلاب را در كشور ایجاد كرد و كسی فكر نمی كرد ایران اسلامی قادر شود حكومت جهانی و الگوی جهانی را طراحی و آن را نگهداری كند و ایرانیانی كه دستشان خالی بود و تنها تكیه گاه آنها خدا و قرآن بود جهان را متحول كنند.
جانشین رئیس سازمان بسیج كارگری كشور، دانش آموزان بسیجی را تجسم عینی مقاومت جوانان دانست كه در میدان جنگ هشت سال جنگ تحمیلی دفاع كردند.
وی با اشاره به اینكه طرف غربی مذاكره كننده در گروه 1+5 مایوس و ناامید است گفت: مذاكرات ایران و گروه 1+5 تاریخ ساز است و نسل جوان را تربیت می كند و این مذاكرات وجه عدالت خواهی و پایداری ایران را در تاریخ به نمایش می گذارد.
طالبی در ادامه اضافه کرد: امروز جبهه ما جبهه اقتصادی، علمی و تولیدی است و دشمنان می خواهند ما را تحریم كنند و با توجه به اینكه امسال، سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی است باید تولیدات داخلی و با كیفیت را افزایش دهیم.
طالبی در پایان گفت: آن چیزی كه اسلام را نگه داشته ولایت مداری و پیروی از رهبر است و مسیر نظام و انقلاب اسلامی پیروی از ولایت فقیه و رهبری است. /س
برچسب ها: هراس ، الگو ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.