معاون توانبخشی بهزیستی کشور گفت:اشتغال معلولان یکی از مهم ترین دغدغه های این سازمان است.

سخنگویی در حاشیه سی و دومین همایش معاونین توانبخشی كشور در اراك درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: بحث اشتغال مددجویان بهزیستی مربوط به حوزه مشاركت های مردمی است اما حوزه امور توانبخشی نیز باید در این راستا تعامل و همكاری خوبی با این حوزه داشته باشد تا گام های بسیار بلندی برای ایجاد اشتغال معلولان برداشته شود.

وی بیان كرد: معلولان ولی نعمتان جامعه و بهزیستی هستند و دست اندركاران این نهاد باید همه تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به این قشر به كار گیرند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور ادامه داد: یكی از وظایف مهم امروز این سازمان در بخش های مختلف به ویژه حوزه توانبخشی، بحث آگاه سازی است كه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سخنگویی اظهار كرد: بیشترین اعتبارات سازمان بهزیستی كشور در حوزه امور توانبخشی است و اقدامات بسیار گسترده ای از سوی این حوزه ارائه شده اما تاكنون این فعالیت ها به معنای واقعی معرفی نشده است.

وی تاكید كرد: رسانه ها نقش بسیار موثر و مهمی در معرفی فعالیت های این حوزه به جامعه و آگاه سازی در این راستا برعهده دارند و تعامل بین رسانه ها و حوزه توانبخشی باید تقویت و گسترش یابد.

سخنگویی یادآور شد: جمعیت كشور روبه رشد است و به طور قطع جمعیت معلولان جامعه نیز در حال افزایش خواهد بود كه توجه به برنامه های پیشگیری نیز در این راستا امری ضروری است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.