در ماه آینده صورت می گیرد؛

دیدار اعضای شورای سیاستگذاری فرهنگ وصنعت چاپ و بسته بندی با وزیر ارشاد

بهمن دری معاون امورفرهنگی وزیر ارشاد خواستار اهتمام بدنه چاپ در اجرایی شدن مصوبات این شورا شد و گفت: امیدوارم این اعتنا به صنعت چاپ توسط بخش خصوصی جدی گرفته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وی با تاكید بر لزوم تقویت صنعت چاپ در كشور گفت: نگاه آموزشی - پژوهشی در عرصه صنعت چاپ می‌تواند موجبات رشد و پیشرفت را فراهم کند.

با برگزاری دوازدهمین جلسه شورای سیاستگذاری صنعت چاپ بسته بندی کشور در دفتر معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مقرر شد  اعضای شورای سیاستگذاری با سید محمد حسینی ویز فرهنگ وارشاد اسلامی در ماه  آینده  دیدار و گفتگوداشته باشند.

هدف از برگزاری این جلسه تشریح اقدامات این شورا و اعلام موضوعات  ومسائل حوزه چاپ در حضور وزیر ارشاد اعلام شده است.

همچنین در این جلسه اعضا با بررسی دستور جلسه موضوع برگزاری مراسم بزرگداشت دویستمین سال ورود صنعت چاپ به کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

* دیدار اعضا با نمایندگان مجلس

همچنین در این جلسه دیدار اعضای شورا با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با هدف طرح موضوعات صنعت چاپ نیز مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد زمان جلسه از سوی یکی از اعضا مورد پی گیری قرار گیرد.

* حضور ریاست جمهوری در جشن 200 سالگی ورود صنعت چاپ به ایران

 وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی طی نامه ای از محمود احمدی نژاد ریاست جمهوری اسلامی ایران به منظور حضور در مراسم دویستمین سال بزرگداشت ورود صنعت چاپ به کشور دعوت به عمل آورده است.

این گزارش حاکی است با توجه به تشکیل کمیته برنامه ریزی وبا تعیین روز برگزاری این مراسم در روز ملی صنعت چاپ (یازدهم شهریور ماه )مقدمات حضور ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.