معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت:یک میلیون و 200 هزار معلول در حال حاضر از خدمات این نهاد در کشور بهره مند هستند.

سخنگویی در حاشیه سی و دومین همایش معاونین توانبخشی ادارات كل كشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در اراك افزود: معلولان بخشی از جامعه هستند كه توجه به نیازها و مشكلات این قشر امری ضروری است.

وی بیان كرد: برنامه ریزی های مناسبی امسال برای شهریه دانشجویان معلول در كشور صورت گرفته و این قشر دیگر مشكلی برای پرداخت شهریه نخواهند داشت.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور ادامه داد: بیماری صرع از این پس از تحت پوشش این سازمان خارج شده و جزو معلولیت نیست.

سخنگویی اظهار كرد: افرادی كه دارای بیماری صرع هستند باید برای درمان به مراكز درمانی تحت نظر وزارت بهداشت و درمان مراجعه كنند.

وی تاكید كرد: كاشت حلزون برای كودكان ناشنوای زیر چهار سال در دستور كار جدی امور توانبخشی بهزیستی كشور قرار دارد و مقرر شده این مهم امسال برای 800 كودك ناشنوا صورت گیرد.

معاون امور توانبشخی سازمان بهزیستی كشور اضافه كرد: اگر كاشت حلزون در كودكان ناشنوا به موقع و در سنین پایین انجام شود در حل مشكلات ناشنوایی آنان بسیار موثر است./س

برچسب ها: بهزیستی ، خدمات ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.