رودهن/

مردم داری شرط خدمت صادقانه است

امام جمعه شهرستان فیروزكوه گفت: مردم داری شرط خدمت صادقانه و باقی ماندن نام نیك از مسؤولان و آحاد جامعه است.

حجت الاسلام 'عبدالعلی استیری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: به فرموده امیرالمؤمنین امام علی (ع) در نهج البلاغه 'طوری در این دنیا زندگی كنید كه اگر زنده ماندید مردم با اشتیاق به سوی شما بیایند و اگر وفات یافتید، بر جنازه شما بگریند'.

وی گفت: همه مردم عموما و مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصا، باید طوری در این چند روز محدود دنیا زندگی كنند كه مردم از بودن و حضور در كنارشان لذت ببرند و عشق بورزند.

امام جمعه فیروزكوه تصریح كرد: به هر حال دوران مسؤولیت روزی به پایان می رسد و آن وقت است كه مردم در مورد ما و نحوه عملكردمان به قضاوت و داوری خواهند نشست.

وی خطاب به قضات، پرسنل و كاركنان این نهاد، خاطرنشان كرد: امروز شما پشت میز محاكمه قضاوت می كنید و فردا قضاوت با مردم است، هر چند امروز هم مردم همه مسؤولان را به خوبی رصد می كنند، اما قضاوت فردا شدیدتر است.

حجت الاسلام استیری افزود: اگر بخواهیم فردا و فرداها هم مردم با ما با روی باز و گشاده رفتار كنند، امروز باید در سیره عملی خود در زندگی اجتماعی به خوبی دقت كنیم.

وی تصریح كرد: امام راحل عظیم الشان انقلاب، شهید بهشتی (ره) و مقام معظم رهبری سه نمونه و مصداق بارز این كلام شریف امیرالمؤمنین (ع) می باشند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزكوه ادامه داد: امروز و پس از گذشت 31 سال از شهادت آیت الله بهشتی، هنوز هم از ایشان با احترام و نیكی یاد می كنند و هنوز در سالروز شهادتشان بر ایشان می گریند.

وی با اشاره به سالروز سوء قصد به ساحت مبارك مقام عظمای ولایت در سال 60، گفت: نگاهی به 23 سال رهبری آیت الله خامنه ای، حاكی از مدیریت بسیار زیبا و قاطعانه ایشان در همه ابعاد اجتماع و مسائل روز دارد و خداوند خواستند تا این ذخیره ارزشمند را برای ایران اسلامی حفظ نمایند.

حجت الاسلام استیری خاطرنشان كرد: وجود مبارك امام خمینی (ره) معمار كبیر انقلاب اسلامی نیز از چنین خصوصیتی برخوردار بودند و در دوران حیات، مردم با شور و اشتیاق وصف ناپذیری به سوی ایشان می شتافتند و همه دنیا دیدند و دیدیم كه در زمان عروج ملكوتی شان، همگان بر ایشان گریستند و می گریند.

وی ابراز امیدواری كرد: تا آحاد جامعه به تاسی از ائمه معصومین (ع) و بزرگان انقلاب، طوری زندگی نموده و مسؤلیت بپذیرند كه زبانزد خاص و عام باشند./س


برچسب ها: مردم داری ، خدمت ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.