رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: مقام معظم رهبری، نعمتی برای اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام 'محسن كرمانی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در سال 1360 پس از عزل بنی صدر از مقام ریاست جمهوری توسط امام (ره)، منافقان جنگ مسلحانه ای را در دو فاز اغتشاش و ترور شخصیت های برجسته انقلاب آغاز كردند.

وی افزود: یكی از این شخصیت های برجسته مقام معظم رهبری بودند كه مورد سوء قصد قرار گرفتند و با توجه به اینكه خداوند ایشان را ذخیره ای برای روزهای سخت انقلاب قرار داده بود؛ ایشان از این سوء قصد ناجوانمردانه به سلامت خارج شدند.

حجت الاسلام كرمانی با اشاره به پیامدهای این سوء قصد، تصریح كرد: اگر این ترور به نتیجه مورد نظر ختم می شد و ایشان به شهادت می رسیدند، اگر چه برای خودشان سعادت بزرگی بود اما از بركت وجودشان كه به فرموده حضرت امام خمینی (ره)، 'آقای خامنه ای همانند خورشید می درخشند'، مردم، كشور و اسلام محروم می شدند و به حق امروز راه و هدف امام (ره) با همان صلابت و قداست توسط ایشان پیگیری می شود و در روزهای سخت و فتنه های پیچیده دشمنان، ایشان توانستند كشتی انقلاب را به ساحل پیروزی نزدیك و آن را به دست صاحب اصلی اش برساند.

وی ادامه داد: اما همه‌ اینها گذشت و این لطف خدا بود كه ایشان آن روز بمانند و ادامه دهنده راهی باشند كه جدشان حسین (ع) آغازگر و امام خمینی (ره) ادامه دهنده آن بودند.

این گزارش حاكی است حضرت آیت الله خامنه ای در تاریخ ششم تیرماه سال 1360 بر اثر انفجار بمب در مسجد 'ابوذر' تهران از ناحیه دست مجروح شدند و امروز نیز اثرات آن ترور نافرجام در ایشان وجود دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.