ویژگی‌های گران‌ترین عطرهای دنیا را بشناسید.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران برندهای معروف عطر زنانه که جزو گرانترین ها هستند را با ویژگی بشناسید.


کلایو کریستی (Clive Christian)گران‌ترین عطر دنیاست.اگر شما از عطر کلایو کریستی استفاده کنید، خواهید دید رایحه مدهوش کننده آن، توجه همگان را به شما جلب خواهد کرد

 

تنها بسته بندی این عطر با یک الماس ۵ قیراطی و یک گردنبند ۱۸قیراطی از جنس طلا به دور آن، ۱۷۵ هزار دلار می‌ارزد. قیمت یک شیشه از این عطر ۲۱۵ هزار دلار است.


هرمس(Hermes) یکی از تولیدات این کارخانه دومین عطر گران دنیاست که نام کامل آن Hermes ۲۴ Faubourg است. قیمت یک اونس یعنی قدری بیشتر از ۲۸ گرم از این عطر، ۱۵۰۰ دلار است. این عطر رایحه لطیف عنبر و گل‌های سپید را به همراه ماندگاری بالا دارد.

انیک گوتال (Annick Goutal) عطرهایی که رایحه مرکبات تازه با پایه‌ای از عطر درخت لیمو دارد، همگان را به سوی خود کشید. امروزه این عطر در سراسر دنیا فروش موفقی دارد و قیمت یک شیشه ۳.۴ اونسی یعنی تقریباً ۹۶.۳۸ گرم از آن ۱۵۰۰ دلار است.


جوی(Joy ) محبوب‌ترین عطر با رایحه گل‌ها است .این عطر چهارمین عطر گران دنیاست. در باب دلیل گرانی این عطر همین بس که برای تولید ۳۰ میلی لیتر از این عطر به ۱۰ هزار شاخه گل یاسمن و ۲۸ دوجین گل رز نیاز است. یک اونس یعنی حدود ۲۸ گرم از این عطر، ۸۰۰ دلار آمریکا ارزش دارد.


جار(Jar)‌، یک عطر کمیاب. این عطر را یک جواهرساز معروف به نام ژول (Joel A. Rosenthal) ابداع کرده و اسانس بسیار تند و نامتعارفی دارد. قیمت هر اونس از این عطر (حدود ۲۸ گرم) ۷۶۵ دلار است.


لس لارمس (Les Larmes Sacrées de Thebes of Baccarat) یک عطر که از آن تنها ۶ شیشه در سراسر دنیا یافت می‌شود. شیشه‌های این عطر هرمی‌شکل است و هر یک ۶۸۰۰ دلار قیمت دارد که با توجه به حجم آنها، این عطر ششمین عطر گران دنیا به شمار می‌رود.

رالف لارن(Ralph Lauren)، عطری گرم و شیرین که رایحه‌ای قدیمی ‌با ترکیبی از بوی مشک و شکلات و وانیل و... دارد و یک حس نوستالژیک را در شما بیدار می‌کند. این رایحه همیشه مورد استقبال بوده است و گویی هرگز تاریخ انقضا نخواهد داشت.قیمت هر شیشه از عطر مخصوص او ۳۵۴۰ دلار است.


کارونز پویور(Caron’s Poivre) یک عطرگرم و تند بر پایه رایحه گل رز است. هر دو اونس یعنی حدود ۵۷ گرم از این عطر، ۲ هزار دلار قیمت دارد.

شالینی(Shalini) عطری با رایحه مشک و وانیل و گشنیز ۲.۲ اونس یعنی حدود ۶۲ گرم از آن ۹۰۰ دلار قیمت دارد. نکته منفی این عطر ماندگاری پایین آن است که از چنین عطر گرانی بعید است.


برچسب ها: گران ، عطر ، دلار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار