عضو كميسيون آموزش مجلس از بررسي وضعيت بيمه طلايي فرهنگيان و مربيان پيش دبستاني در جلسه امروز(سه شنبه) كميسيون آموزش مجلس با حضور حميدرضا حاجي بابايي خبر داد.

جبار كوچك‌نژاد نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح نشست امروز (سه‌شنبه) كميسيون آموزش و تحقيقات گفت: وزير آموزش و پرورش به همراه معاونين و روساي سازمان‌هاي وابسته،‌امروز در اين كميسيون حضور پيدا كردند كه در اين نشست نمايندگان ديدگاه خود را در رابط با تغيير نظام آموزش و پرورش، تحول آموزش و پرورش مطرح كردند.

وي افزود: همچنين در اين جلسه در خصوص نيروهايي كه از آموزش و پرورش اخراج شدند، در رابطه با نيروهاي پيش‌دبستاني، تحول در حوزه پرورشي و كتب درسي و بيمه طلايي فرهنگيان بحث و بررسي شد.

كوچكي نژاد با بيان اينكه در اين مدت كوتاه وزير نتوانست به همه سوالات نمايندگان پاسخگو باشند تصريح كرد:‌ مقرر شد در جلسه بعدي نيز وزير حضور پيدا كند تا درباره مسائل مطرح شده بحث و گفت‌وگو شود.

نماينده مردم رشت همچنين در خصوص كميته‌هاي اين كميسيون گفت:‌در كميسيون آموزش و تحقيقات 4 كميته تشكيل خواهد شد كه عبارتند از كميته آموزش عالي و فروم پزشكي، آموزش و تحقيقات، مهارت فني،‌كميته علوم انساني.
/س2
برچسب ها: مجلس ، فرهنگیان ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار