مدير روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین گفت: مجمع عمومی "جام" به صورت دو سالانه و با حضور اعضای شوراي مرکزي این تشکل از سراسر کشور برگزار می شود.

مهدي اسماعيلي مدير روابط عمومي جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران جامعه اسلامی مهندسین را یک حزب اصولگرا دانست و اظهار داشت: جامعه اسلامي مهندسين زیر مجموعه های جبهه پیروان خط امام و رهبری است.

وي در رابطه با برگزاري کنگره جامعه اسلامي مهندسين  گفت: مجمع عمومی "جام" به صورت دو سالانه با حضور اعضای شوراي مرکزي این تشکل در سراسر کشور برگزار می شود.

مدير روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به دعوت از گروهها و شخصت هاي شاخص اصولگرا براي حضور در اين کنگره افزود: در این نشست گزارشی از فعالیت های دو ساله جامعه اسلامي مهندسين ارائه خواهد شد و اعضاء برنامه دو سال آینده را نيز ارائه مي کنند تا به تصويب برسد.

وی همچنین تاکید کرد: این نشست با سخنرانی یکی از چهره های اصولگرا افتتاح خواهد شد و سپس انتخابات شورای مرکزی این تشکل برگزار خواهد شد.


لازم به ذکر است که نهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین سوم تیرماه سال 1389 در حسینیه الزهرا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با سخنرانی محمد جواد لاریجانی برگزار شده بود./س3


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار