مربی تیم ملی کشتی ملی ایران گفت: تمام نفرات حاضر در رقابت های المپیک از آمادگی بالایی برخوردار هستند در نتیجه کشتی گیری به موفقیت خواهد رسید که از سایرین باهوش تر باشد.

جمشید خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  با بیان این مطلب افزود: دوازدهمین مرحله اردوی آماده سازی فرنگی کاران 7 تیر به پایان می رسد و باید فرض کنم فرنگی کاران در این اردو سخت ترین تمرینات را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: هر چه شدت و فشار تمرینات بالا بود اما واقعاً بچه عملکرد رضایت بخشی داشتند و ما را به روزهای آتی امیدوار کردند.

خیرآبادی تصریح کرد: ورزشکاری که جواز حضور در المپیک را به دست می آورد از یک سری فیلتر های سخت عبور کرده به همین دلیل از هر نظر آماده است پس در این میان فردی به موفقیت خواهد رسید که اشتباه کمتری داشته باشد و از فرصت ها به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

خیرآبادی با بیان این که مدال المپیک بسیار ارزشمند است تاکید کرد در تاریخ کشتی فرنگی ایران ما فقط دو مدال المپیک را به دست آورده ایم و آخرین آن به 40 سال پیش باز می گردد که خود این موضوع بر اهمیت بالا این رقابت ها دلالت کامل دارد.

مربی سازنده کردستانی کشورمان در پایان عنوان کرد: نمی خواهم از تیم ملی کشتی فرنگی تعریف کنم اما باور کنید در تمامی اوزان شانس کسب مدال المپیک را داریم که امیدوارم در نهایت بتوانیم یک نتیجه تاریخی را در این میدان بزرگ کسب کنیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.