امير قلعه نوعي ، سرمربي تيم استقلال قصد دارد تيمش را براي حضور در اردوي خارجي آماده كند اين در حالي است كه پيش از اين قرار بود از دور آبي هاي لغو شود اما امير قلعه نوعي دستور به حضور در يك كمپ اختصاصي داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، اعضاي تيم استقلال براي حضور در كمپ اختصاصي آماده مي شوند زيرا سرمربي آبي ها در نظر دارد دور جديد تمرينات در كمپ اختصاصي را آغاز كند وي به مسئولان اعلام كرده است كه براي برگزاري اردو به كمپ اختصاصي نيازمند است سرمربي آبي ها اعلام كرده اهم تمرينات تيمي و بدنسازي را براي اردو در نظر گرفته است و به همين دليل ، امير قلعه نوعي قصد دارد با وضعيت كاملا متفاوت تيمش را براي فصل جديد آماده كند.

اين در حالي است كه اين مربي سال قبل نيز به همراه سپاهان در كمپ اختصاصي تمرينات را دنبال كرد و به نتيجه مورد نظرش دست يافت به همين دليل وي به استقلالي ها اعلام كرده است كه تنها در اين كمپ آبي ها را براي فصل جديد آماده مي كند.

از طرفي امير قلعه نوعي مدعي شده است كه حضور در كمپ اطراف آنتاليا مي تواند براي اعضاي اين تيم مثمرثمر باشد زيرا اين كمپ با امكانات و شرايطي روبروست كه مورد نظر امير قلعه نوعي است از طرفي وي قصد دارد اعضاي تيمش را در كمال آرامش و دور از شهر آماده كند.

وي اعلام كره است كمپ اختصاصي دور از شهر آنتاليا مكان مناسبي براي انجام تمرينات ويژه است زيرا اگر محل اردو درشهر باشد وي با وضعيت متفاوتي روبرو شده و قسمتي از اردو صرف رويارويي وي با حواشي تيم مي شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار