سرمربي تيم فوتبال صباي قم با انتقاد شديد از باشگاه مس کرمان مبني بر جذب بازيکن صبا، گفت: نمي‌دانم در باشگاه مس چه خبر است؛ آنها به خاطر يک بازيکن مقدسات را زير پا گذاشتند و پول خود را هزينه دلال‌ها و بالا بردن نرخ بازيکنان مي‌کنند.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، يحيي گل محمدي با انتقاد از يکي از بازيکنان تيم صباي قم تاکيد کرد: متاسفانه ميلاد جهاني بي معرفتي کرد و در حالي که قرارداد پنج برگه‌اي را با ما امضا کرده بود، به يکباره راهي مس کرمان شد. نمي‌دانم مسئولان باشگاه مس بازيکني را که در ليگ دسته يک بازي مي‌کرد و حتي سال گذشته محروم بود، از کجا مي‌شناختند؟.
سرمربي تيم صبا افزود: جهاني در اردوي سرعين به من گفت که از مس کرمان با او تماس گرفته‌اند. پس از آن من با هاشمي سرپرست تيم مس تماس گرفتم و او به تمام مقدسات قسم خورد که اصلا روي اين بازيکن نظري ندارند. با اين حال هنوز 24 ساعت از اين حرف هاشمي نگذشته بود که جهاني صباي قم را ترک کرد. متاسفانه آنها به خاطر يک بازيکن حتي مقدسات را زير پا گذاشتند.
گل محمدي که از کار مسئولان باشگاه مس به شدت ناراحت بود، ادامه داد: من نمي‌دانم در باشگاه مس چه خبر است؟ نمي‌دانم چرا اين باشگاه پول خود را صرف تيم‌هاي پايه خود نمي‌کند؟ آنها فقط نرخ بازيکنان ليگ برتر را بالا مي‌برند و پول‌شان را خرج دلال‌ها مي‌کنند./س
برچسب ها: قم ، انتقاد ، مس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.