شهردار منطقه 7 از مراقبت شبانه روزی پل سیدخندان برای جلوگیری از ورود هر گونه کارتن خواب در زیر پل و تجمع معتادان در اطراف این پل خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: رمضان میرعباسی با اشاره بازسازی و تبدیل شدن پل سیدخندان از یک فضای بی دفاع شهری به فضای ماندگار شهری با ایجاد فضاهای رفاهی و تسهیل کننده برای شهروندان گفت: به لحاظ بصری، این پل به یک سازه ماندگار شهری تبدیل می شود که تمامی اقدامات فوق مستلزم عملایت مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ترافیکی است.

وی افزود: شهرداری به عنوان متولی امور شهری، محیط های پیرامون پل را نیز در دست بررسی دارد تا به ساماندهی بصری فضاهای اطراف پل که ماهیت فرهنگی و آموزشی دارند این فضاها نمود بیشتری پیدا کنند.

میرعباسی در خصوص تهدیدهای اجتماعی گذشته در زیر پل سیدخندان از جمله کارتن خواب ها و تجمع معتادین اظهار داشت: با اجرای پروژه از ورود افراد غیر مرتبط در تمام ساعات شبانه روز جلوگیری به عمل می آید و پل به صورت شبانه روزی مورد بازرسی و نگهداری قرار می گیرد.

شهردار منطقه 7 خاطر نشان کرد: با اتمام این پروژه دیگر هیچ نقطه کور و بی دفاع اجتماعی در پل سیدخندان نخواهیم داشت و امیدواریم این پل به یک الگوی ویژه برای رسیدگی، سامانه و اماکن بی دفاع شهری تبدیل شود./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار