معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی با تاكید بر اجرای هر چه سریعتر و مطلوب مصوبه بهمن ماه سال 90 دولت، مبنی بر تغییر وضعیت نیروهای شركتی به قرار دادی گفت: ادارات و نهادها موظف هستند هر چه سریعتر این مصوبه را اجرایی كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه محمد طالبی در بازدید سرزده از حوزه نظارت گمركات آذربایجان غربی ، ایجاد امنیت شغلی در میان كاركنان ادارات دولتی و غیر دولتی را از سیاست های اصولی دولت اعلام كرد و افزود: مصوبه بهمن ماه سال 90 دایر بر همین سیاست اصولی است و نهادها باید با دقت و جدیت این مصوبه را اجرا كنند.

وی با تقدیر از نهادها و سازمان هایی كه تا كنون این مصوبه را اجرا كرده اند اضافه كرد: با دستگاه هایی كه در اجرای این مصوبه كوتاهی می كنند برخورد جدی خواهد شد.

طالبی با عنوان اینكه بازدید های سرزده، برای بررسی چگونی اجرای مصوبه دولت ادامه خواهد داشت تاكید كرد: دولت با جدیت این مصوبه را پی گیری می كند، قصور و كوتاهی از كسی پذیرفته نیست.

ناظر گمركات آذربایجان غربی نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از روند اجرای این مصوبه اعلام كرد: اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته و تا كنون 61 نفر از نیروهای شركتی در مجموعه گمركات استان به قراردادهای كارگری و كارمعین تبدیل وضعیت شده اند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی قبلا نیز به صورت سرزده از سازمان جهاد كشاورزی ، اداره كل مسكن و شهر سازی و اداره كل راه و ترابری استان بازدید و روند تبدیل وضعیت نیروهای شركتی به قراردادی را مورد بررسی قرار داده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سسسس
۰۰:۱۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
آقا خواهشن یه سری هم به وزارت بهداشت ودرمان بزنید ما نیروهای شرکتیه تاسیسات و آشپزخونه هستیم 300000 تومان حقوق میگیریم این انصافه ممنون
اذربایجان غربی