مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه هنوز سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان پایتخت انتخاب نشده ماندن یا رفتن من بستگی به نظر مسئولان دارد.

محسن عاشوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من نمی توانم در رابطه با ماندن یا رفتنم تصمیم بگیرم و این موضوع بستگی به نظر مسئولان باشگاه دارد و هیچ اطلاعی از اینکه می توانم با سرمربی آینده این تیم کار کنم یا نه ندارم اما همه تلاش مسئولان پرسپولیس این بود که بتوانند مصطفی دنیزلی سرمربی فصل گذشته سرخپوشان را بازگردانند ولی در نهایت دنیزلی نتوانست با ما همکاریهایش را ادامه بدهد.

وی تصریح کرد: وظیفه آماده سازی بازیکنان  پرسپولیس بر عهده مربی است و در حال حاضر من هستم که مربی بدنساز برنامه های لازم را ارائه می دهم تا بازیکنان به آمادگی مطلوب برسند.

عاشوري افزود: با توجه به این که قرعه بازیهای تیم فوتبال استقلال در مقایسه با ما بسیار ساده تر است باید برنامه ریزی های لازم را برای انجام بازی های خوی در لیگ را انجام دهیم چرا که استقلال سه هفته پیش از دربی تمام بازی های خود را در خانه انجام می دهد و ما باید میهمان سایر تیم ها باشیم و این به ضرر ما خواهد بود./مح

برچسب ها: عاشوری ، فوتبال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار