جوانان برگزیده کشور همزمان با برگزاری اختتامیه نهایی جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) در سطح کشوری و در سطوح استانی معرفي می­ شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباسی گفت : در راستای شناسایی، ساماندهی و معرفی جوانان برگزیده کشور در عرصه­ های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی، جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) همزمان با برگزاری اختتامیه نهایی آن در سطح کشوری، در سطوح استانی نیز برگزار می­ شود.
محمد عباسی تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، این ستاد در سطوح استانی نیز جشنواره حضرت علی اکبر(ع) را به صورت همزمان در 31 استان کشور برگزار می­ کند تا به شناسایی و ساماندهی جوانانی بپردازد که شاید هم اکنون نتوانند حایز رتبه­ های برتر کشوری باشند اما در سطوح استانی شایسته معرفی و تقدیر هستند.
وی تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان الگوسازی برای جوانان از میان همسلان خود و زمینه­ سازی برای بروز استعداد، خلاقیت، رشد توانمندی   ­های فردی، مشارکت اجتماعی و حس خودباوری در نسل جوان را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا سعی دارد زمینه را برای حضور گسترده جوانان در فعالیت­های اجتماعی فراهم سازد.
 وزیر ورزش و جوانان افزود: وقتی جشنواره همزمان با برگزاری آن در سطح ملی به صورت گسترده در سطح استانی نیز برگزار شود، به نوعی تمامی جوانان ما به مشارکت و رقابت سالم و سازنده فراخوانده می­ شوند و عرصه­ های مساعد برای دیده شدن و مطرح شدن استعدادهای ناب و برتر جوان در سراسر کشور فراهم می­ شود.
عباسی اظهار داشت: هم اکنون این گام مهم در وزارت ورزش و جوانان و مدیریت­های استانی این وزارتخانه به صورت گسترده و همزمان با هفته جوان برداشته شده است. این مهم در راستای ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و مفیدی از جوانان توانمند و برگزیده ایرانی در سطوح مختلف استانی، منطقه­ ای و کشوری است تا جهت بهره­ برداری در اختیار مدیران، کارشناسان و سیاستگذاران برنامه­ های کلان کشوری و مسئولین نظام قرار گیرد.
شایان ذکر است اختتامیه نهایی جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) یازدهم تیرماه همزمان با روز ملی جوان با حضور رئیس جمهور و مقامات عالی کشور برگزار می­ شود./ل
برچسب ها: معرف ، جوانان ، برگزیده ، کشور ، هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار