دبیر هنری جشنواره شعر و داستان جوان سوره گفت: در آیین افتتاحیه جشنواره دهم سوره از 3 تن از چهره های مطرح و تاثیرگذار استان میزبان تقدیر خواهد شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری  شفیعی با اشاره به اینكه در سال گذشته در ایلام برای اولین بار از سه چهره تاثیرگذار ادبیات، هنر و فرهنگ استان ایلام تجلیل به عمل آمد، گفت: این عزیزان طی سال های متمادی در ارتقای سطح فرهنگ استان تاثیری به سزا داشته اند و جشنواره وظیفه خود می داند به نحوی شایسته و به منظور ارج نهادن به تلاش پژوهشگران و نویسندگان شاخص ادبیات استانی هر ساله از چهره های موفق استان ها تجلیل به عمل آورد.
شفیعی در معرفی این سه چهره گفت: امسال در استان آذربایجان غربی از دكتر ابراهیم فتح اللهی از فعالان فرهنگی استان كه تا كنون 17 اثر علمی- تحقیقی توسط ایشان ارائه شده تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی در ادامه افزود: همچنین از غلامرضا دانش فروز، محقق، پژوهشگر و مدرس انجمن های ادبی استان و نویسنده كتاب های «تذكره شعرا» و «ادبای استان آذربایجان غربی» در كنار آقای توحید اصغرزاده نویسنده و پژوهشگر عرصه دفاع مقدس و صاحب 14 اثر منتشر شده نیز تجلیل خواهد شد.
یادآور می شود شهرستان ارومیه 26 و 27 تیرماه میزبان نویسندگان و شعرای جوان شركت كننده در دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره خواهد بود./م

برچسب ها: شعر ، جشنواره ، داستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.