ICT یک فرا رشته است که امروز مکانیک مبتنی بر آن مانند ترمز ABS داریم و به عبارتی حوزه ای نیست که با ICT ارتباط نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دکتر جلیل خاوند کار، کارشناس فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه امروز تا سطح 50 درصد مشاغل و بنگاه ها مبتنی بر ICT هستند گفت: اگر بخواهیم به کاربرد ICT در مدیریت بپردازیم می توان گفت سود یک میلیون شرکت، موسسه و بنگاه در کشور در حال فعالیت هستند که اگر برای هر سامانه 4 تا 5 شغل ایجاد شود. 4 تا 5 میلیون شغل ایجاد شده است که فضای مناسبی برای کار آفرینی است.

وی در خصوص برگزاری همایش راهبردی مدیریت کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات بیان داشت: برگزاری چنین همایش هایی آثار مبارکی را برای کشور به دنبال دارد و باید سعی شود که افراد و مهره های اساسی در حوزه ICT از قلم نیفتد چرا که با توجه به موضوع همایش توجه به بنگاه ها و افرادی که در این حوزه فعال هستند می تواند به ایجاد خروجی مناسب و کاربردی از این همایش کمک شایانی کند.

مدیر برتر فناوری کشور خاطر نشان کرد : در حوزه دانش و فناوری هر میزان که انتزاعی عمل کنیم بهره برداری ما هم کاهش می یابد بنابراین باید وارد دنیای واقعی شویم تا بتوانیم برای انبوه جوانانی که تحصیل کرده اند فضای واقعی رشد و پیشرفت را ایجاد کنیم./ح
برچسب ها: آی سی تی ، فناوری ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار