شهردار منطقه 3 با اشاره به اجرای طرح های شهری و اجتماعی در این منطقه ، تامین سرانه های مورد نیاز شهروندان را در افزایش پیوندهای محله و افزایش حس محله دوستی در بین آنان بسیار موثر عنوان کرد.

پژمان پشمچی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تامین سرانه های مورد نیاز شهروندان را از دیگر اولویت های سال جاری برشمرد و تصریح کرد: احداث ورزشگاه های جدید از جمله مجموعه بزرگ نونهالان، تکمیل مجموعه شهربانو و سراهای محله در محلات 12 گانه بخشی از برنامه های سال جاری منطقه در حوزه فرهنگی است که بی شک در جذب شهروندان به سمت و سوی فرهنگی و افزایش پیوندهای محلی و محله دوستی آنها تاثیر به سزایی خواهد داشت.
پشمچی زاده نگه داشت مناسب شهر در حوزه شبکه معابر و فضاهای شهری، اجرای طرح های موضوعی و موضعی در حوزه های مختلف را از دیگر اولویت های منطقه در سال 91 برشمرد و افزود: مدیریت شهری در تلاش است با تقویت نقاط قوت محلات و افزایش پیوندهای محلی حس تعلق و ماندگاری و امید به زندگی را در شهروندان افزایش دهد.
وی احداث رمپ بزرگراه کردستان به شهید همت را از جمله اقدامات صورت گرفته در سال گذشته عنوان کرد که تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک و کوتاه شدن مسیر دسترسی شهروندان داشته است افزود: در سال جاری نیز راستگرد بزرگراه شهید حقانی به شهید همت به بهره برداری می رسد که این طرح بار ترافیکی بزرگراه شهید حقانی حد فاصل بزرگراه شهید همت را به ویژه در ساعات اوج ترافیک متعادل تر می کند.
شهردار منطقه 3 در ادامه بازسازی نیمی از بوستان های سطح منطقه را از دیگر برنامه های سال جاری عنوان کرد و افزود: ارتقای کیفیت، افزایش زیبایی و تنوع کاربری بوستانها و از سوی دیگر توسعه فضای سبز عمودی برنامه هایی است که در دستور کار حوزه امور شهری و فضای سبز این منطقه قرار دارد ضمن اینکه بازپیرایی معابر، فضاهای سبز و نوسازی تجهیزات بوستانها از جمله مجموعه های بازی کودکان، مبلمان شهری و سیستم روشنایی نیز در بوستانها به اجرا گذاشته می شود.
پشمچی زاده در ادامه با اشاره به استقبال شهروندان از باغ لاله ها در بوستانهای شریعتی و ملت از راه اندازی باغ کوکب در سطح این منطقه در آینده نزدیک خبر داد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار