غرفه اختصاصی منطقه 20 در نمایشگاه بازی های رایانه ای از امروز ششم تیر ماه تا یازدهم تیر ماه در مصلی تهران دایر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رباتیک یکی از رشته های هفت گانه جشنواره شکوفا محسوب می شود جشنواره شکوفا به منظور ارتقای هویت محلات طراحی شده و در 374 محله شهر تهران برگزار خواهد شد.
وبلاگ نویسی ، رسانه دیجیتالی، روباتیک، برنامه نویسی موبایل، توسعه مهارت های رایانه ای و بازیهای رایانه ای هفت رشته این جشنواره هستند.
این در حالی است که منطقه 20،‌کانون رباتیک شهر تهران و شهردار  آن نیز به عنوان رئیس ستاد اجرایی کل رباتیک 374 محله شهر تهران شد و فعالیت خود را به عنوان کانون رباتیک شهر تهران آغاز کرده است.
شهردار منطقه 20 با اشاره به آغاز نمایشگههای بازیهای رایانه ای گفت: غرفه اختصاصی منطقه 20 در این نمایشگاه با محوریت رباتیک از ششم تا یازدهم تیر ماه دایر است که ربات های امدادگر ، مین یاب پرنده، هلماز و سازه های فضایی از جمله مواردی است که در این محل به نمایش گذاشته می شود.
عظیم بابایی با اشاره به اینکه تمامی شهروندان از تمامی سطح شهر تهران تا 15 تیر ماه فرصت ثبت نام دارند افزود: علاقه مندان می توانند با ورود به سایت اینترنتی www.farhangi.tehran.ir در کانون رباتیک شهر تهران عضو شوند و پس از گذراندن دوره های آموزشی تخصصی در مسابقات محله ای، منطقه ای و سطح شهر تهران شرکت کنند.
رئیس ستاد اجرایی کل رباتیک محلات شهر تهران ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان عضوگیری کانون رباتیک در غرفه رباتیک منطقه 20 مستقر در نمایشگاه نیز انجام می شود.
شایان ذکر است جشنواره شکوفا در 7 رشته در 374 محله تهران به همت اداره برنامه ریزی و توسعه شهری مناطق 22 گانه برگزار می شود./ز
برچسب ها: نمایشگاه ، غرفه ، رباتیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار