معاون اجتماعی فرهنگی از برنامه ریزی منطقه 7 و اجرای 150 ویژه برنامه برای فصل تابستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود منیعی با اعلام این خبر گفت: علاوه بر برنامه های شاخص و فرا منطقه ای در تابستان امسال برنامه تابستانی از سوی مراکز اجتماعی فرهنگی و سرای محلات این منطقه برگزار می شود و هم چنین برنامه آموزشی و کاربردی در کلاس ها و دوره های تابستانی برای شهروندان قلب پایتخت تدارک دیده شده است.
وی افزود: توانستیم از حداقل امکانات سطح منطقه حداکثر ظرفیت را برای شهروندان منطقه فراهم کنیم و تمامی پتانسیل های موجود را مورد استفاده قرار دادیم تا بتوانیم بهترین و مفرح ترین لحظات را در تابستان 91 برای شهروندان منطقه فراهم کنید.
معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 7 اظهار داشت: سال جاری نسبت به سال گذشته 168 درصد توسعه پیشرفت در سطح شهر تهران داشتیم و امسال کیفی سازی برنامه های آموزشی تفریحی از اولویت های معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه بوده است که بر این اساس بیش از 150 ویژه برنامه اجتماعی تفریحی ، ورزشی و آموزشی را در دستور کار قرار دادیم.
وی برپایی ایستگاه های آموزشی شهروندی را از جمله برنامه های فوق شمرد و گفت: این ایستگاهها ویژه کلیه شهروندان بالای هفت سال در مدخل ورودی متروها، بوستان های هر ناحیه و میادین میوه و تره بار 5 روز در هفته برگزار می شود.
منیعی خاطر نشان کرد: برگزاری تورهای تفریحی و گردشگری، برنامه های مناسبتی، نشست های موضوعی تا جشنواره های فرهنگی را از دیگر برنامه های این بخش عنوان کرد./ز

برچسب ها: منیعی ، شهرداری ، تابستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار