مدير کل فر هنگ واشاد اسلامي خوزستان در دومين همايش بررسي مشکلات کانونهاي مساجد هنديجان اعلام کرد که پيشنهاد طرح فراکسيون مساجد در مجلس شوراي اسلامي را به وزارت فرهنگ و ارشاد داده ايم.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران خوزستان ؛حجت الاسلام والمسلمين سپهر در دومين همايش بررسي مشکلات کانون هاي مساجد در هنديجان خطاب به نمايندگان استان و خطاب به سردار حبيب آغاجري نماينده مردم شهرستان هنديجان در مجلس شوراي اسلامي گفت: همانگونه که موضوعات مهم و کليدي کشور در مجلس شوراي اسلامي داراي فراکسيون مي باشند، به دليل اهميت زياد مساجد لازم به نظر مي رسد که فراکسيون مساجد در مجلس شوراي اسلامي راه اندازي شود.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان گفت: دشمن براي انحراف در کشور ما و در جهان تشيع برنامه ريزي هاي بسياري با هزينه هاي بالا داشته است و از  آن نيز نتيجه گرفته است. براي مقابله با اين موضوع بايد پايه هاي فرهنگ ديني را محکم کنيم.انديشه فکري مذهب تشيع و انقلاب ما از مساجد شکل گرفته است و به همين منظور مي بايست به فضاي فکري در مساجد توجه بيشتري شود.
وي افزود: به همين دليل پيشنهادي به وزارت فرهنگ و دبير خانه کانون هاي مرکز داده ايم که فراکسيوني از متدينين مجلس تحت عنوان فراکسيون مساجد شکل بپذيرد که بتواند پشتوانه مساجد باشد.
سپهر در پايان افزودند: نياز است که نمايندگان در مجلس شوراي اسلامي کانون هاي فرهنگي و مساجد را به عنوان يکي از مهمترين پايگاههاي توليد فکر نرم افزاري ديني، قرآني و اسلامي قلمداد کنند و براي آن اعتبارات کلان سالانه را به تصويب برسانند که آنها بتوانند با دست پر در خدمت اسلام باشند./س


برچسب ها: طرح ، تاسیس ، فراکسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.