ملی پوش وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی گفت: تمام سختی ها را تحمل می کنم چرا که به دنبال کسب مدال در میدان بزرگ المپیک هستم.

امید نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وزن 60 کیلوگرم یکی از شلوغ ترین اوزان است و همواره فرنگی کاران قدری در آن کشتی می گیرند.

وی با بیان این که  هر چقدر حریفان سخت تری داشته باشم انگیزه ام بیشتر خواهد شد گفت: برای من که به طلای المپیک می اندیشم فرقی ندارد که مقابل کدام کشتی گیر مبارزه خواهم کرد.

دارنده مدال طلای رقابت های جهانی استانبول تصریح کرد: از سال گذشته با همه وجود تمرین می کنم که در المپیک نتیجه بگیرم پس نمی خواهم به راحتی این فرصت را به سادگی از ؟ دست بدهم.

وی درباره شرایط فعلی خود گفت: در این مرحله از اردوی آماده سازی واقعاً تمرینات بسیار سخت و طاقت فرسایی را دنبال می کنم و خدا را شکر از نظر بدنی و فنی شرایط مطلوبی را دارم که تا المپیک سعی می کنم در بهترین وضعیت از هر نظر قرار گیرم.

کشتی گیر شیرازی کشورمان با بیان این که کشتی واقعاً معلوم است خاطر نشان کرد: باور کنید مسئولان ورزش علی رغم تمامی صحبت هایی که صورت گرفت آن طور که باید از کشتی حمایت نمی کنند و حرف زدن در مورد این جور مسائل دیگر فایده ندارد به همین منظور تنها چیزی که فکر می کنم رسیدن به مدال المپیک است چرا که قصد دارم علاوه بر آن که مزد زحمات خود و مربیانم را بگیرم دل میلیون ها ایرانی را نیز شاد کنم و فقط از مردم تقاضا می کنم برای تمامی ورزشکاران اعزامی دعا کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار